7 תשובות
לאלא, תבקשי
אם אתם מדברים על להיפגש אז זה בסדר
לא
תעשי איתו שיחת וידאו לפני
שואל השאלה:
איך לבקש ממנו? כאילו מה להגיד? מפחדת שיהיה מוזר אחרי
אנונימית
זה כן יהיה קצת מוזר בהתחשב בעובדה שאת צריכה את המספר שלו קודם
בשביל מה את רוצה את הווטסאפ שלו? אם זה בשביל המספר טלפון אז נראה לי זה בסדר לבקש אם זה חודשיים כבר
באותו הנושא: