התחברות
הרשמה
הגיוני שאני לא מרגישה טוב וכל מה שמעניין אותי זה אם חבר שלי ואני ניפגש בסופ"ש?
אנחנו רואים אחד את השניה רק בסופ"שים
18 בינואר 2023, 21:44
מצב רוח
מערכת יחסים
תשובה אחת
כן למה לא
א
אני כאן כדי להטריל
באותו הנושא:
האם זה הגיוני שאני בת 21 ולא מעניין אותי פוליטיקה?
הגיוני שממש מעניין אותי איך מרגיש הריון?
הגיוני שאני פוסלת בחור טוב בגלל שאני מרגישה שהוא לא עמוק רגשית כמוני ומרגישה שיותר מידי מעניין אותו העולם החומרי?
הגיוני שאני בת 24 וכרגע מעניין אותי מסיבות ולא מעניין אחותי חבר רציני ?
זה הגיוני שאני בת ומרגישה כמו בת רוב הזמן אבל יש פעמים שאני מרגישה כמו בן ?
זה הגיוני שאני מרגישה שחבר שלי לא מעניין אותי?
זה הגיוני שאני מרגישה חרא כשמישהו שאני ממש ממש ממש אוהבת מרגיש חרא?
זה הגיוני שאני יהודי ואהבתי את דת האסלאם בעבר כי זה היה מעניין?
הגיוני שאני מרגישה שאני מתחילה לצאת מדיכאון ואני לא מרגישה בנוח עם זה?
זה הגיוני שאם אני כותבת בלי לתכנן בכלל אני מרגישה שהסיפור שלי יותר טוב ויותר מעניין?
הקאתי אוכל הגיוני שאני מרגישה שאני הולכת להתעלף ואיבדתי שיווי משקל כמה פעמים ומרגישה חולשה?