3 תשובות
יש לי אחת שאומרת למה זה כדאי
לאנשים שאלרגים לגלוטן זה יכול ממש לעזור ואפילו להקל על הבית חולים במקום להביא להם במיוחד ארוחה ללא גלוטן ולדאוג להפריד הם ישר מביאים להם את מה שמביאים לכולם זה יותר חסכוני
אנונימית
1.נשים בהריון
2.אנשים עם חוסר בפחמימות או משהו
3. לא יודעת
אנונימית
פגיעה בחופש מדת