4 תשובות
אם אתה לא מתאמן בכלל אתה תאבד הרבה. אף פעם לא טוב לא להתאמן בכלל תעשה מה שאתה יכול בעומס קל. מה שכן אתה תחזיר את זה מהר.
אתה תאבד כוח ומסת שריר בגלל אי עקב של אימון כי שריר נבנה בעקביות של אימונים
שואל השאלה:
אם אני מתאמן עם משקלים שהם הרבה פחות מעבר ליכולת שלי איך זה יעזור?
זה עוזר כי אז הגוף ישמר יותר מסת שריר. הגוף רואה שהוא צריך את השריר כדי להמשיך לעמוד בהתנגדות. אם אתה לא תתאמן בכלל הוא יראה שאין צורך בכל המסת שריר והוא יתחיל לשרוף אותה.