6 תשובות
אל תביא לו מנה כפולה!!!
תמשיך כרגיל
שואל השאלה:
אני לא אביא לו שני כדורים במכה ברור
אנונימי
אולי פשוט להמשיך עד שהם מסתיימים. אבל בהחלט צריך לשאול איש מקצוע שלא בטעות תזיק לו
לאף אחד פה אין באמת סמכות להגיד לך
שואל השאלה:
ברור שאני לא מביא לו מנה כפולה, אני מתכוון שהכדור שפספסתי היום אני לא אזרוק לפח, במקום לסיים עם הכדורי ביום העשירי בערב, אני אביא לו את האחד שפספסתע ביום ה11 בבוקר
אנונימי
לא חושבת שצריך. תתיעץ עם הווטרינר!