6 תשובות
שואל השאלה:
גם אני עשיתי אמירם קודם וקיבלתי ציון גרוע :)
פשוט לא רוצה שיהיה לי המון קורסים לעשות..
העניין שבפסיכולוגיה בשלב מתקדם כמעט הכל באנגלית כולל מאמרים ואז הבחינה הסופית גם באנגלית.
גם אני עשיתי אמירם קודם וקיבלתי ציון גרוע :)
פשוט לא רוצה שיהיה לי המון קורסים לעשות..
העניין שבפסיכולוגיה בשלב מתקדם כמעט הכל באנגלית כולל מאמרים ואז הבחינה הסופית גם באנגלית.
את תצליחי
אמירם צריך פשוט להבין את הפואנטה שלו
פעם שנייה יותר קלה
והמבחנים באוניברסיטה יותר קלים מהמבחן אמירם
המבחן אמירם ממש מקשה ולא משקף כלום
אמירם צריך פשוט להבין את הפואנטה שלו
פעם שנייה יותר קלה
והמבחנים באוניברסיטה יותר קלים מהמבחן אמירם
המבחן אמירם ממש מקשה ולא משקף כלום
אנונימית
אם את רוצה פתור מאנגלית והיא לא משהו אז שווה לך לקחת קורס.
אני יודע שיש להייקיו קורס אונליין שיכול מאוד לעזור לך.
אגב מבחןמאמיר ואמירם זה אותו דבר.
אני יודע שיש להייקיו קורס אונליין שיכול מאוד לעזור לך.
אגב מבחןמאמיר ואמירם זה אותו דבר.
אוקיי אבל בגלל זה עושים את הקורסים באנגלית כדי ללמד אותך
חוץ מהקורסים אתם צריכים עוד משהו באנגלית? את חייבת ציון מסוים באמירם בשביל התואר שלך?
אני רוצה לעודד אותך ולהגיד לך שקיבלתי ציון ממש גרוע באמירם למרות שלמדתי אליו ואני צריכה עכשיו לעשות 4 קורסים באנגלית
חוץ מהקורסים אתם צריכים עוד משהו באנגלית? את חייבת ציון מסוים באמירם בשביל התואר שלך?
אני רוצה לעודד אותך ולהגיד לך שקיבלתי ציון ממש גרוע באמירם למרות שלמדתי אליו ואני צריכה עכשיו לעשות 4 קורסים באנגלית
אנונימית
שואל השאלה:
כן, אני עדיין לא עשיתי אנגלית כי קודם אני רוצה לשפר ציון באמירם..
כן, אני עדיין לא עשיתי אנגלית כי קודם אני רוצה לשפר ציון באמירם..
היי. באוניברסיטה? אתם עושים קורסים באנגלית לא?
אנונימית
באותו הנושא: