4 תשובות
לא
שנאתי ללכת לשם
תלוי, אם עברתי משהו ממש טראומתי אז כן אבל יש לי פעמיים בשבוע אז בקושי קורה
כשהייתי בטיפול אז כן, חברה שלי עכשיו בטיפול פסיכולוגי וגם סופרת ימים

אני פשוט חושבת שזה תלוי בכימיה עם הפסיכולוג, והתחושה והרגשה במהלך הטיפול ואחרי הטיפול
אני חושבת שזה תלוי באנשים ובמי שמטפלים בהם אישית, לא לכולם יש מטפלים אמפתיים ונחמדים ,ויש כאלה שיש להם וגם זה תלוי באדם או בשיתוף, אני לא יודעת, אני תמיד שואלת את עצמי מה אני אגיד שם למטפל וכל זה, רוב הדברים שאני רוצה לומר וחלק פחות, אני ושיחות לא הולך ביחד.