6 תשובות
אהובתי, זה משהו שאת צריכה לספר לפסיכולוגית כדי לעבוד על חוסר הבטחון שלך
שואל השאלה:
זהו יש לי בעיות אמון אבל זה מביך להגיד לה את זה
אנונימית
שואל השאלה:
אני ממש לא מזמן התחלתי אצלה והיא מעולה ואני מרגישה חיבור אליה פשוט כשהיא מבטלת אני תוהה אם זה בגלל שאני משעממת אותה/ שאין לה כח אליי ואם היא מבטלת רק לי או לכל המטופלים שלה
אנונימית
לכאורה זה רק מחשבה שלך ופרשנות שלך. אבל את יכולה לספר לה את ההרגשה הזאת שעולה לך כשהיא מבטלת פגישה
ממש מומלץ לדבר איתה על זה. אפילו לכתוב לה
אנונימית
והפסיכולוגית שלי אף פעם לא מבטלת לי..
הייתה רק פעם אחת שהיא ביקשה שנעביר יום ואני אצלה כבר שנה פלוס..
שווה לבדוק את רמת הרצינות שלה
אנונימית