8 תשובות
אם את מרגישה צורך שמישהו ישלוט בך
צר לי לבשר לך, את חסרת עמוד שדרה
צר לי לבשר לך, את חסרת עמוד שדרה
זה לא הזוי, אבל את כן צריכה לדעתי לפנות לעזרה. יש לרצות שישלטו בך כי זה קטע מיני שיש לך אבל ממה שאת מתארת יש פה גם קטע של דימוי עצמי מאוד נמוך, חוסר החלטיות וחוסר ביטחון בעצמך, שנאה עצמית. זה לא בריא.
שואל השאלה:
^^אני יודעת שאני חסרת עמוד שידרה אני פשוט צריכה שישלטו בי כאילו בחיים אני לא יכולה להחליט זה לא מתאים לי אני נועדתי בשביל שישלטו בי
^^אני יודעת שאני חסרת עמוד שידרה אני פשוט צריכה שישלטו בי כאילו בחיים אני לא יכולה להחליט זה לא מתאים לי אני נועדתי בשביל שישלטו בי
אנונימית
אין דבר כזה "נועדתי בשביל שישלטו בי"
צאי מהנקודת ההנחה הזאת
צאי מהנקודת ההנחה הזאת
שואל השאלה:
^^אבל אני מרגישה שאני כן צריכה
^^אבל אני מרגישה שאני כן צריכה
אנונימית
זה לא הזוי. את תמצאי מישהו כזה
שואל השאלה:
מה שתגיד אני רק אומרת מה שנכון לגבי ומה שאני מרגישה שאני צריכה בחיים שלח
מה שתגיד אני רק אומרת מה שנכון לגבי ומה שאני מרגישה שאני צריכה בחיים שלח
אנונימית
זה כבר שלך
באותו הנושא: