6 תשובות
למה הם.עושים את זה?
זה לא שאלה
היי,
תקשיבי, עברתי מלאא הצקות שנה שעברה
ואני מתכוונת *מלא*.
ובכלל כל הילדות שלי בגלל איך שאני נראת, אםילו עברתי חרם על זה.
עם השנים הבנתי שהכל בא מקנאה, באמת.
אני בטוחה שאת מהממת ואין לך מה להקשיב לכאלה אנשים. הם רדודים ותינוקות.
בסוף כל אחד מהם אומר לי שאני יפה.
זה די צבוע, נכון, אבל אני לא מקשיבה להם בשני המקרים.
אל תגרמי לאמירות של אחרים לחשוב ככה על עצמך.
את מהממת ומדהימה.
אל תתייחסי לזה
שואל השאלה:
^תקשיבי עכשיו אמא שלי שלא מדברת איתי ראתה אותי והיא הייתה עם איזו קשישה וגם צחקה עליי ככה מה אני יכולה לעשות?
אנונימית
זה נוראי.
אל תקשיבי להם.
אני בטוחה שאת ממש יפה ומהממת.
אני יודעת שזה קשה לא, אבל תנסי להקשיב רק לעצמך. תהיי איך שבאלך, תעשי מה שאת אוהבת, ותשימי פס. מי שלא מוכן לקבל אותך כמו שאת, אל תתני לו אפילו רבע ממך.
שלום לך אנונימית,

נשמע שעוברת עליך תקופה לא פשוטה. כל הכבוד לך שמצאת את הכח לשתף ולהתייעץ.
את לא כותבת מה הסיבה, מראה חיצוני, סגנון דיבור, דעות וכדומה. גם אני בבגרותי הרגשתי תחושות דומות ולעזרתי באה סבתא שלי אותה שיתפתי.
מציעה לך בכל זאת לנסות ולמצוא משהו שאת סומכת עליו שתוכלי לדבר איתו (בן משפחה / חברה/ יועצת בביה"ס) או לנסות ולפנות לאחת מעמותות הסיוע שישמחו לדבר איתך באנונימיות.

ער"ן - מעניקה עזרה ראשונה נפשית מצילה חיים בטלפון ובאינטרנט באופן אנונימי
בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201

סה"ר - סיוע והקשבה ברשת באופן אנונימי באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, במייל: https://sahar.org.il/email-assistance/

עלם - יעוץ ותמיכה לצעירים ברשת באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-9424062, במייל: [email protected]