3 תשובות
וואי למה שיקרת מלכתחילה..
אתה חייב לומר לו
עדיף שתגיד לו את האמת, שנתיים זה לא כזה נורא ועדיף שלא יגלה בדרך אחרת
לא נראה לי שזה בעיה אם הוא בגיל שמונה עשרה. אבל לא היית צריך לשקר אבל לא נורא הכל יסתדר אל תדאג