7 תשובות
אני לא אוהבת בכלל
שואל השאלה:
ומה את חושבת על הקמים השחורים שלהם??
אני בכללי ממש לא אוהבת קרמים כי הם עושים תשיער מגעיל ויבש ומסריח כזה
מעדיפה סירומים!!
שואל השאלה:
????
שואל השאלה:
זה???
https://linksharing.samsungcloud.com/qbvnmfyge2yw
עשיתי החלקה אבל מניסיון של ככ הרבה שנים שהייתי מתולתלת נטורל עזר לי בטירוףף יש לזה ריח נדיר בכל זאת. בהצלחה
אנונימית
אני משתמשת בקרם השחור של נטורל עם הריח קוקוס והוא פשוט מושלם