10 תשובות
לפי דעתי פיצה
לי המבורגר
שואל השאלה:
אני חושב סושי
אנונימי
פיצה
המבורגר
אנונימי
וואי וואי
סושמבורגר
אנונימית
אני אחת של סושי. פיצה והמבורגר זה טעים אבל זה כבד
המבורגר מבשר איכותי במידת עשייה טובה עם תוספות שמוסיפות עוד טעמים ולחמניה איכותית>פיצה נאפוליטנית אמיתית בטאבון>סושי במסעדה יוקרתית יחסית. תיארתי אותם כי יש וישאלה פשוט הגרסאות הכי טובות של המאכלים האלה