5 תשובות
כמובן להמשיך את החיטוב זה גם יעשה לך הרבה יותר טוב. מה עדיף? שתפסיקי עם החיטוב ומה? תשבי ותשקעי במחשבות? תמשיכי אימונים. את תראי שזה גם יכניס בך שמחה.
שואל השאלה:
אבל קשה לי עם הקטע של האוכל לא הקטע של האימונים כי אוכל די מרגיע אותי
אבל קשה לי עם הקטע של האוכל לא הקטע של האימונים כי אוכל די מרגיע אותי
אנונימית
שואל השאלה:
אני גם ככה וגם ככה והבעיה שאפ אני עכשיו אפסיק אני ארגיש רע אבל גם בחיטוב אני ארגיש רע כי עוד מעט קיץ
אני גם ככה וגם ככה והבעיה שאפ אני עכשיו אפסיק אני ארגיש רע אבל גם בחיטוב אני ארגיש רע כי עוד מעט קיץ
אנונימית
להמשיך את החיטוב, ולא חושבת שיש קשר בין הדברים ואולי אפילו זה יתן לך מוטיבציה שיש לך מטרה מול העיניים ויעזור לך לצאת מהתקופה הזאת.
ואם תרצה לשתף ולפרוק, אתה מוזמן.
יהיה בסדר
ואם תרצה לשתף ולפרוק, אתה מוזמן.
יהיה בסדר
לחכות
באותו הנושא: