2 תשובות
לרעוד זה בסדר, צמרמורת זה בסדר..
לבכות? קצת מוגזם לדעתי חח..
כנראה שאת ממש אוהבת אותו ושמחה איתו אבל תנסי לשלוט בעצמך קצת, לא צריך לבכות, הוא גם עלול להיבהל. תתרגשי בלב:)
לבכות? קצת מוגזם לדעתי חח..
כנראה שאת ממש אוהבת אותו ושמחה איתו אבל תנסי לשלוט בעצמך קצת, לא צריך לבכות, הוא גם עלול להיבהל. תתרגשי בלב:)
זה פשוט אומר שאת אוהבת אותו נורא (:
באותו הנושא: