9 תשובות
לא אל תהיה סטיב אלא אם יש לך חברה
יאללה אני בטוח שתיהנה
לא חושבת שלהן זה יפריע כמו שלך אולי זה יפריע
אם כולם יהיו שם זוגות בקלות מאוד יכול לצאת מצב שאתה גלגל שלישי וזה סתם לא נעים
שואל השאלה:
אין לי, ולא אני לא קובע דברים בחיים על טרנדים בטיקטוק
אנונימי
אל תלך אחרכך אתה תרגיש לבד
שואל השאלה:
חשבתי על לבוא ולישון במלון אחר ולעשות טיול משלי בלי ללכת איתם לכל מקום
אנונימי
למה נדחף?
אתה מגיע במטרה להנות, לדעתי תלך.
תמצא חבר אחר שאין לו חברה וטוסו ביחד למקום אחר
חיים פעם אחת לך תהנה מטיול ותראה עולם למי אכפת שהן גם באות
אנונימית