16 תשובות
זה ממש קל, רק מבחן המעבדה קצת מלחיץ
זה קשה אבל מעניין
את באמת שואלת? זה משעמם רצח
אנונימית
זה תלוי
אני הרחבתי כי אני באמת אוהבת את זה
אם את מחפשת מגמה קלה להיכנס אלייה זאת לא אופציה
זה לא קל ולא קשה
יש הרבה מאוד חומר לזכור
אבל אם את אוהבת את זה אני ממליצה ממש
שואל השאלה:
פאק זה היחידי שאני בעיניין להגביר
אנונימית
אני הלכתי כי חשבתי שזה מעניין עכישיו בכיתה יב זה כבר ממש לא אבל זה דיי קל
הנדסת תוכנה ביולוגיה שילוב מושלם :)
מניסיון
מאשר^
גם אתה בהנדסת תוכנה??
כן
הופה הופה
כמה שעות זה ביב?
אני לא הולך לכיתה בכלל, אני עושה פרוייקט ואמרתי למורה שאני לא בא לכיתה ואני אעבוד מהבית והיא הסכימה, אני בא פעם בחודש להראות לה התקדמות
מה סייבר, הנדסת תוכנה רגיל 10 יחל
הנדסת תוכנה זה גם סייבר
לא ידעתי אבל אוקיי, (שום סייבר לא נעשה פה רק מסתכלים על סרטונים של בחור הודי באינטרנט וכותבים קוד)