5 תשובות
אם את לא רוצה ללמוד מקצוע מדעי בעתיד זה לא כזה חשוב
תבחרי נטו מה שמעניין אותך ללמוד
לא צריך לבחור מגמה בגלל העתיד, תמיד תוכלי לשפר ציונים אם צריך וגם זה לא ממש משנה איזה מגמה עשית בתיכון
לא צריך לבחור מגמה בגלל העתיד, תמיד תוכלי לשפר ציונים אם צריך וגם זה לא ממש משנה איזה מגמה עשית בתיכון
שואל השאלה:
זה מעניין אותי אבל פשוט בא לי לדעת אם זה קשה, אם לומדים שם דברים מעניינים..אם כדאי ללכת לשם..כי הרבה אמרו לי שפיזיקה בתיכון זה סבל
זה מעניין אותי אבל פשוט בא לי לדעת אם זה קשה, אם לומדים שם דברים מעניינים..אם כדאי ללכת לשם..כי הרבה אמרו לי שפיזיקה בתיכון זה סבל
אנונימית
שואל השאלה:
^אתה הגברת פיזיקה?
^אתה הגברת פיזיקה?
אנונימית
אני בכיתה י, לא הגברתי פזיקה אבל ראיתי את המבחנים בפיזיקה לכיתה י באנטרנט וזה היה נראה דיי קל ואף פעם לא למדתי פזיקה. אבל זה בטח קשור למתמטיקה ואז אם את טובה במתמטיקה כדאי לך פזיקה.
אנונימית
באותו הנושא: