התחברות
הרשמה
טוב שאלה אחרונה אני צריכה לדעת יש בסוף מחר שביתה לחטיבות?
4 בפברואר 2023, 18:46
שביתה
חטיבת ביניים
2 תשובות
אין שביתה לחטיבה.
ל
לּיּ
רק לתיכונים וגם זה לא בטוח
_
__שירוש__
באותו הנושא:
אני לא הרבה שואלת שאלות ולאחרונה שאלתי שאלה כי ממש הייתי צריכה לפרוק משהו
ושאלה אחרונה - יש לכם תוכניות לסוף השבוע?
אני מדווח על 10 שאלות ביום(שבאת צריכות דייוח והן בסוף נמחקות)
מה נסגר עם כל האנשי תאוריות אלה שצצים לאחרונה?(פירוט בתיאור) מהות:דעות גולשים + שאלה
עם מי לדעתכם ג'ורג'יה צריכה להיות בסוף?
שאלה, בסוף החודש יש לי 18. בעבודה אני צריכה להודיע להם כדי לקבל שכר מינימום של גיל 18 או שיש להם דרך לדעת ?
בזמן האחרון יש שאלה שמטרידה אותי, למה אנחנו סובלים בחיים (פיזית/נפשית) אם בסוף כולנו מתים?
לאחרונה שיניתי את הטעם שלי במוזיקה ואני צריכה דעת כנה איך הפלייליסט שלי ??
שאלה רצינית. מה דעתכם על החיוך שלה בסוף?
מה דעתכם על הקטע הזה? יש שאלה בסוף
סטאר נגד כוחות הרשע- סטאר הייתה צריכה להיות בסוף עם טום או מרקו לדעתכם?