התחברות הרשמה

מאיזה אחוז של העדרויות בבצפר הציון יורד לאפס??? דחוף

5 בפברואר 2023, 09:00
ציוניםבגרותבגרויותחיסורים    
5 תשובות
אני חושבת שכן
ה
הצהובה.
15 לא לאפס אבל מתחיל משם
D
D A F N I
30%
ל
לּיּ
30
שתקו
למה שירד לאפס???
ליאם
באותו הנושא:
גם לכם הורידו את הציון בגלל העדרויות?
יש לי 65 העדרויות מוצדקות, ובנוסף 39 העדרויות לא מוצדקות זה גרוע? כיתה י
אם יש לי 180 שעות העדרות כמה ימים לא באתי לבצפר?
יש לי 17 העדרויות זה הרבה? כיתה יא
כמה היעדרויות יש לכם בבצפר (לפי שעות) ואיזה כיתה אתם?
מכמה אחוזי היעדרות בערך לא מגישים לבגרויות?
איך לשרוד בבצפר של 99 אחוז ערסים ופרחות ואחד אחוז חננות?
למי שבתיכון - גם לכם אם יש פחות מ4 אחוז העדרויות נותנים בונוס של 3 נקודות לתעודה?
זה נחשב אחוז היעדרות גבוה ממש?
אז גיליתי דרך להוריד את כל אחוז ההיעדרויות שלי ל-0%
אם מצדיקים לי העדרות האחוז העדרויות שלי עדיין עולה?