6 תשובות
ברור, אבל אם זה קיצוני אני מניחה שהם כן יבינו בשלב מסוים, ויעשו אבחון.
כן. הם זקוקים לאבחון בכדי להיות בטוחים אם יש להם את זה או לא.
זה כמו שהגוף שלך לא ירגיש טוב, ואם היית הולכת לרופא היית יכולה לחסוך לעצמך את זה, כי הוא היה אומר לך בדיוק במה המחלה, ואיך למנוע אותה.
^
אתה מודע לכך שזה לא מחלה נפשית נכון? אני מניחה שאמרת את זה רק כדוגמא..
כן נגיד יש לי בן דוד שהוא הומו וגילה את זה לגבי עצמו רק בשנה האחרונה
arb