11 תשובות
שואל השאלה:
אהה זה קשור?
אהה זה קשור?
אנונימית
כן
המורה לגיטרה שלי כל הזמן אומר לי לעשות את זה
וזה משפיע מאוד לטובה על הנגינה
המורה לגיטרה שלי כל הזמן אומר לי לעשות את זה
וזה משפיע מאוד לטובה על הנגינה
את לוחצת קרוב לשריג(הקו ברזל האפור)?
שואל השאלה:
אין לי ציפורניים, אני באמת לוחצת מספיק חזק
אין לי ציפורניים, אני באמת לוחצת מספיק חזק
אנונימית
משהו במגבר
משהו בדיסטורשן/הגדרות
הפיקאפים
בזמן נגינה כאשר יד ימין עם המפרט מקובל לסגור על המיתרים ____ ככה שצלילים לא רצויים לא יכנסו
משהו בדיסטורשן/הגדרות
הפיקאפים
בזמן נגינה כאשר יד ימין עם המפרט מקובל לסגור על המיתרים ____ ככה שצלילים לא רצויים לא יכנסו
אולי את לא לוחצת חזק מספיק
או שאת לא בסוף השריג
בכל מקרה אם זה קורה מומלץ מאוד לגזור ציפורניים
או שאת לא בסוף השריג
בכל מקרה אם זה קורה מומלץ מאוד לגזור ציפורניים
שואל השאלה:
הבנתי , תודה
הבנתי , תודה
אנונימית
בכיף :-)
בהצלחה!
בהצלחה!
שואל השאלה:
זה גיטרה קלאסית אין לה מגבר נראלי
זה גיטרה קלאסית אין לה מגבר נראלי
אנונימית
זה מהמגבר כנראה. גם לי זה קורה
שואל השאלה:
אז איך לגרום לזה לא לקרות?
אז איך לגרום לזה לא לקרות?
אנונימית
באותו הנושא: