9 תשובות
גם לי אמאלה
אני בחרדות מטורפות
שואל השאלה:
אני לא יושן כל הלילה וגם אתמול לא ישנתי
אנונימי
אני גם
מה שמנחם אותי זה שכולם בסיטואציה הזאת, כל מי שאני מכירה לא רק אני
שואל השאלה:
זה פשוט סבל להיות ער כל הלילה
אנונימי
מבינה
תנסה כדור שינה ?
שואל השאלה:
לא מסוגל
אנונימי
כן נכון פשוט הרעידת אדמה העיפה אותי לים אני ואני ככ עייפה אין לי כוח לשחות חזרה
שואל השאלה:
מאיפה קבעת את זה^
אנונימי
אתם הגזמתם. תעברו הלאה.
מה שהיה לפני יומיים זה עבר אל תהיו תקועים בזה. זה אפילו לא היה חזק כמו בטורקיה אז באמת שאין מה לפחד הסיכוי שזה יקרה פה הוא אפילו לא גבוהה.

תמשיכו בחיים שלכם.
אנונימית