תשובה אחת
יקרה,
קראתי את השאלה שלך ורציתי לעצור ולהגיב.
אני מניחה שכפי שכתבת את חשה פחד מאוד גדול וחרדה סביב אירוע רעידת האדמה בטורקיה. אולי נחשפת להרבה תמונות קשות וזה באמת יכול להיות מאוד קשה ומציף.
אז קודם כל זה מאוד טבעי לחוש כך. הפחד שמא זה יגיע גם אלינו. תחושת חוסר האונים והיעדר השליטה שלנו בסיטואציה.

האם יש מישהו שאת חולקת איתו את התחושות שלך?

אני מתנדבת בעמותת סה"ר, סיוע והקשבה ברשת, ורוצה להזמין אותך אלינו לצ'אט אנונימי לגמרי. בצד השני מישהו יקשיב לך באופן מלא ואמפטי וינסה לחשוב יחד איתך על דרכי התמודדות.

מקווה שתבחרי לעלות לצ'אט,
שלך,
מתנדבת סה"ר