11 תשובות
שיר מושלם
סאיון >>
סאיון >>
שואל השאלה:
את אוהבת גם רוק?^
את אוהבת גם רוק?^
שומעת קצת כן
מושלם!!
נחמד
אני אוהבת את השיר הזהה
אף פעם לא ידעתי שזה רוק
אף פעם לא ידעתי שזה רוק
אם את רוצה להקות "רוק" קוראיניות טובות אז nevermind וbursters מדהימים!
שואל השאלה:
חחח זו לא הייתה הכוונה.
פשוט השיר נשמע לי כמו רוק,ורציתי לדעת אם אנשים שאוהבים רוק יתחברו אליו^
חחח זו לא הייתה הכוונה.
פשוט השיר נשמע לי כמו רוק,ורציתי לדעת אם אנשים שאוהבים רוק יתחברו אליו^
^לא ממש זה פשוט edm עם גיטרה חשמלית.
לא ממש הייתי מחשיב את זה "רוק".
עדיין שיר נחמד :)
לא ממש הייתי מחשיב את זה "רוק".
עדיין שיר נחמד :)
מיון סלאיי
סליי
באותו הנושא: