5 תשובות
שאת חולה
אולי את חולה?
יש סיכוי לדלקת גרון, כואב לך כשאת בולעת רוק ואוכלת?
לכי לשתות תה ותראי איך את מרגישה אחר כך, מקסימום לקבוע תור לרופאה.
לכי לשתות תה ותראי איך את מרגישה אחר כך, מקסימום לקבוע תור לרופאה.
דלקת אולי. תשתי הרבה מים ותה עם דבש
אחד הסימפטומים לדלקת גרון זה ריח ממש רע וחריף מהפה
ושממש אדום שם
תשתי משהו חם, זה יעזור לעזור
אל תבלעי הרבה סטרפסיל, זה עוזר לממש קצת זמן
רק אל תשכחי שגם זה תרופה
ושממש אדום שם
תשתי משהו חם, זה יעזור לעזור
אל תבלעי הרבה סטרפסיל, זה עוזר לממש קצת זמן
רק אל תשכחי שגם זה תרופה
באותו הנושא: