5 תשובות
ברור שצריך לשמור כי בסופו של דבר זה הבריאןת שלך וזה חשוב
אבל בןא זה לא שכל אחד שולט בזה וזה לא תמיד מצליח ישר
מסכימה זה בסדר להיות מלא אבל שמן זה כבר יכול להגיע למצב בריאותי לא תקין וזה עלול לקצר את חייו של אותו אדם
אנונימית
עודף משקל ותת משקל שניהם דברים לא בריאים. ומסוכנים לנו, אבל. בן.ת אדם שהם קצת רזים יותר מהנורמה ואנשים שנחשבים כ"שמנים" יותר מהנורמה אין בזה משהו רע. לא צריך להיות דוגמן/נית. אנחנו בני אדם בסה"כ.
צודק לגמרי
להיות שמן זה לא דבר נורמלי ובריא ואנשים צריכים להפסיק לנמרל את זה
אנשים שהם מלאים צריכים לשמור על עצמם.
אתה צודק. בתור אחת שלא ממש שטוחה, אני יכולה להגיד שאני הכי מנסה בעולם לשפר את המצב שלי. ירדתי כמעט 3 קילו. אז כן להיות שמן זה פשוט לא בריא. היא קשה לעשות דברים בסיסיים כמו לעלות במדרגות, ללכת הרבה.