3 תשובות
עדיף שתישארי...
תרגישי טוב (:
תרגישי טוב (:
עדיף שתישארי כי אם פתאום תצטרכי להקיא ולא יהיה לך איפה זה לא יהיה נעים.. וגם בגלל שלא ישנת כל הלילה את עייפה אז לא תצליחי להנות מהטיול.. בכל מקרה, תרגישי טוב!
תשארי בבית כי אם יהיה משהו בטיול לא ניראלי יהיה אפשר לעשות משהו.. תרגישי טוב (:
באותו הנושא: