7 תשובות
תשאל אותה מהדייט הראשון
תשאל מהראשון
אני לא בן
אבל אני חושבת שמן הראוי לשאול גם בפעם הראשונה שהכל בסדר והגעת בשלום
אבל אני חושבת שמן הראוי לשאול גם בפעם הראשונה שהכל בסדר והגעת בשלום
לא שואל. למה שלא תחזור הביתה?
מההתחלה
מהדייט הראשון.
חד משמעית בדייט הראשון.
באותו הנושא: