11 תשובות
כנראה הוא מעוניין בגוף שלה...
אולי הוא סתם חרמן או ממש מאוהב, אבל למה לשפוט אנשים בגלל זה?
זה יכול להיות שהוא סתם חרמן, זה נשמע הגיוני. אבל זה גם תלוי איך הוא והאקסית נפרדו. יכול להיות שהיו לו רגשות לחדשה כבר הרבה זמן.
שואל השאלה:
היא ילדה מהממת ועדינה והוא נראה רציני לגביה אבל זה פשוט לא מסתדר לי לראות את זה מהצד
אנונימית
בנים בגיל הזה חרמנים.
א....ה...ה...
בעצם גם בנות, לפעמים.
שואל השאלה:
^לא היו לו רגשות לחדשה
זה התחיל ביניהם כי חברים שלו הדליקו אותו עליה ואמרו לו שבשנייה שהוא קוצה הוא מזרים אותה ומפה לשם הם ביחד
הם גם גרים באותו מושב אז יצא להם הרבה להפגש לפני
אנונימית
^יכול להיות שהיה קליק, למרות שזו סיבה ממש דוחה להתחיל עם מישהי. אבל גם לא חייבים להיות מאוהבים במערכת יחסים.
יכול להיות שהוא באמת אוהב אותה
אוי ואבוי
שואל השאלה:
למה?
אנונימית