6 תשובות
נוראי
H~S
עצוב שזה היחס שמקבלים האנשים שמגנים על המדינה שלנו
זה פשוט לירוק להם בפנים, וזה לא קשור רק לאוכל אפילו חיילים שרוצים להגן על עצמם ולנטרל מחבל לא יכולים בגלל הנוהל של הפתיחה באש
זלזול בחיילים שלנו
מזעזע!
באמת מזעזע
Zm
גועל נפש באמת