7 תשובות
תלוי למי וכן אני ממש אוהבת שיער כזה
לא יודעת מה לגבי בנות אחרות, אבל או מיי גאד זה מהמם.
אנונימית
בלי קשר לזה שזה עניין של טעם ממש לא כל סוגי השיער פאקבוי נראים כמו מה ששייכת
כאילו, זה מהמם אבל לא כשזה מכסה חצי פרצוף
זה יפה בעיניי אבל תלויי למי ואיך זה נראה בכלליות
לא.
אנונימית
כןן
אנונימית
באותו הנושא: