4 תשובות
תשלחי להם אימייל
אם עדין יש לך בטלפון השני תנסי לחבר את החשבון לפייסבוק ולהתחבר מהפייסבוק לספוטיפי דרך הטלפון החדש ( כך אני עשיתי)
תוכלי לעשות ששכחת סיסמה אם יש לך אימייל על החשבון
תישלחי להם מייל
תפני אליהם באימייל?