5 תשובות
שואל השאלה:
איפה עושים איפוס?
איפה עושים איפוס?
אנונימית
שואל השאלה:
אני רוצה להתחבר לספוטיפיי מהטלוייזיה אבל צריך סיסמה עבור זה ואני שכחתי את הסיסמה דלי
אני רוצה להתחבר לספוטיפיי מהטלוייזיה אבל צריך סיסמה עבור זה ואני שכחתי את הסיסמה דלי
אנונימית
שואל השאלה:
הסתדרתי צודה לכולם
הסתדרתי צודה לכולם
אנונימית
לנסות להתחבר מהמחשב ולעשות שכחתי סיסמא
הם ישלחו לך מייל עם קישור לשנות
הם ישלחו לך מייל עם קישור לשנות
נכון כשאת באה להתחבר?
הוא כותב לך להכניס מייל/שם משתמש וסיגמא
יש למטה קישור כזה שכתוב עליו שכחת סיסמא?
תלחצי על זה, זה יבקש ממך את המייל שממנו נרשמת/שם משתמש ויתר לך לשנות סיסמא
הוא כותב לך להכניס מייל/שם משתמש וסיגמא
יש למטה קישור כזה שכתוב עליו שכחת סיסמא?
תלחצי על זה, זה יבקש ממך את המייל שממנו נרשמת/שם משתמש ויתר לך לשנות סיסמא
באותו הנושא: