3 תשובות
זה שהעצם בלתי מזוהה, לא אומר שזה חייזרים.
ההפך, אם הוא היה חייזרים אז היו מזהים.
שואל השאלה:
אם היו מזהים שזה חייזרים לא היו מספרים לאזרחים בחיים... כי זה יכול להוביל לפאניקה...
אנונימית
אז יספרו שזה עב"ם?
אל תדאג, אם לחייזרים יש את הטכנולוגיה להגיע אלינו הם לא סתם יעופו פה בשמיים.