12 תשובות
מישהו צועד לידי ויושב לי עליי
נשמע מפחיד אייך אני יודעת אם זה קרה תח
אני ראיתי כל מני דמויות כאלו לא ברורות ולא יכולתי לזוז הם פשוט התקרבו אליי או זזו בחדר שלי וזה היה ככה למשך דקה אני אנסה לתאר כמה מהם:
אני הדלקתי את הטלפון שלי וכל האפליקציות היו מפוזרות או משהו כזה והייתה דמות אחת היא הייתה כולה לבנה עם פה בתור עיניים אני הייתי במיטה שלי והיא הייתה ליידי היא הביטה בי וזה נורא הפחיד אותי כי גם לא יכולתי לזוז
והיה אחד ורוד שהיה מחוץ למיטה שלי הוא רקד או לא יודעת פשוט זז מולי כשאני בתוך המיטה שלי והוא התחיל להתקרב אליי וכשקמתי ראיתי שזה היה בדיוק צבע השמיכה שלי
אני הדלקתי את הטלפון שלי וכל האפליקציות היו מפוזרות או משהו כזה והייתה דמות אחת היא הייתה כולה לבנה עם פה בתור עיניים אני הייתי במיטה שלי והיא הייתה ליידי היא הביטה בי וזה נורא הפחיד אותי כי גם לא יכולתי לזוז
והיה אחד ורוד שהיה מחוץ למיטה שלי הוא רקד או לא יודעת פשוט זז מולי כשאני בתוך המיטה שלי והוא התחיל להתקרב אליי וכשקמתי ראיתי שזה היה בדיוק צבע השמיכה שלי
שואל השאלה:
לי היה אתמול וראיתי פרצוף שקוף עם אור טהור כזה.... היה לי גם לפני שעה אבל בקושי שמתי לב שהיה לי שיתוק שינה מרוב עייפות
לי היה אתמול וראיתי פרצוף שקוף עם אור טהור כזה.... היה לי גם לפני שעה אבל בקושי שמתי לב שהיה לי שיתוק שינה מרוב עייפות
אנונימי
1. שכבתי בחדר והוא היה מלא במים
2. הדובי שלי דיבר
3. מישהו נכנס לחדר שלי והראש של אמא שלי היה שם
2. הדובי שלי דיבר
3. מישהו נכנס לחדר שלי והראש של אמא שלי היה שם
דמות שחורה מסתכלת עליי והיא יצרה לי לחץ עצום בחזה.
משהו נדיר אבל
משהו נדיר אבל
איך שיתוק שינה קןרה
וואי פסיכי לגמרי, ראיתי פשוט את עצמי עם חור ענק בראש ומלא דם התחיל לנזול, מצד אחד הזדעזתי מצד שני אני רוצה למות אז קצת מעודד, קמתי מזיע ברמות
האמת שיש לי לפעמים ותמיד פשוט הכל רגיל אין שום דבר חיצוני שלא אמור להיות, פשוט רואה את החדר רגיל כמו שהו.
אנונימי
רגע שמישהו יסביר לי מה זה כי לפי מה שמספרים פה חלק הדברים קרו לי אמלה
אה לא יודעת אם זה זה אבל פעם אחת קמתי וכיאלו לא הצלחתי לזוז וראיתי מישהו מתקרב אלי ואז ממש נבהלתי והעפתי את כראש ממש בכוח הצידה וכיאלו אז הכל חזר להיות רגיל
ופעם אחת חלמתי משהו מפחיד והרגשתי את עצמי בתוך החלון אבל גם במציאות לא יודעת להסביר זה היה נוראי וממש הייתי בטוחה שאני הולכת למות כי פשוט לא הצלחתי לקום
ופעם אחת חלמתי משהו מפחיד והרגשתי את עצמי בתוך החלון אבל גם במציאות לא יודעת להסביר זה היה נוראי וממש הייתי בטוחה שאני הולכת למות כי פשוט לא הצלחתי לקום
דמיינתי את אחותי מדברת לא זוכרת מה היא אמרה וניסיתי להגיד לה שתעזור לי לזוז ולא יכלתי לזוז או לדבר ואז אחרי שהגוף שלי השתחרר הבנתי שהיא לא באמת הייתה בחדר שלי וזה היה שיתוק שינה
אנונימית
באותו הנושא: