7 תשובות
נורא ואיום ומזעזע המעשה שלה
אני חושב שאתה שואל את השאלה הזו בשביל להגיע לחמות אבל אתה לא מבין שזה יגרום לשנאה ושיסוי פה
ובשביל שלא ימחקו ארשום שאני לא בעד
ובשביל שלא ימחקו ארשום שאני לא בעד
שההצעת חוק שעשו באמת נוראית ולא צריך לאסור אף אחד אבל מה שהיא עשתה לא מכבד
כמו שזה לא מכבד לעשות את זה סתם באמצע הרחוב אז עוד יותר במקום כזה
כמו שזה לא מכבד לעשות את זה סתם באמצע הרחוב אז עוד יותר במקום כזה
שואל השאלה:
מר וויד
שתה כוס מים
מר וויד
שתה כוס מים
אנונימית
שתיתי
זה לא נכתב בעצבנות, נכתב מתסכול שזה מה שאכפת לדור שלנו, להיות פופולרי לאיזה כמה שעות באתר אנונימי
זה לא נכתב בעצבנות, נכתב מתסכול שזה מה שאכפת לדור שלנו, להיות פופולרי לאיזה כמה שעות באתר אנונימי
אני מכירה אותה אישית
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה לא . ובאיזה צומת אתה קובע סתם דברים ?
אבל זה לא . ובאיזה צומת אתה קובע סתם דברים ?
אנונימית
באותו הנושא: