10 תשובות
אף אחד לא אמר שהוא כועס, פשוט זה נוגד את מצוות פרו ורבו וככה מפחית את כמות הילודה
הם נהפכים לכאלה
היו הוכחות למלא חיות שהתנהגו בצורה הומוסקסואלית זה לא רק אצל בני אדם, תבדוק אותי.
אלוהים לא כועס על אף אחד
זה האנשים שהמציאו אותו כועסים
הוא ממש לא ברא אותם ככה זה פשוט השפעה של הדור של היום בתנ''ך למשל לא היה מושג כזה לכן אף אחד לא היה כזה במשך אלפי שנים אבל בדורות האחרונים התחילו להיות כאלה לא כי בראו אותם ככה אלא כי היה להם נקודת מבט שגויה ומשם הכל נוצר
כי הוא לא קיים
אלוהים לא קיים
הוא לא ברא אותם חוטאים, שהם חוטאים - זה חטא שלהם, ועל זה בהחלט ראוי לכעוס.
אנונימי
פוראבר יונג ברכותי זו התגובה הכי טיפשית שאי פעם נכתבה באתר הזה.
ליטרלי יש התייחסות להומוסקסואליות בתנכ כתוב שאסור משכב זכר כלומר זה היה קיים מן הסתם אם יש איסור כזה.
הומוסקסואליות קיימת כבר אלפי שנים, ביוון העתיקה זה אפילו היה מקובל.
לך יש נקודת מבט שגויה
כזאת ילדה איטית לא ראיתי הרבה זמן
הוא לא ברא אותם ככה
זה החטא שלהם
ובעז"ה זה יהיה גם התיקון שלהם