7 תשובות
ארכיאולוגיה
לא חושבת שכדאי
כל אחד ומה שהוא מאמין בו.
אנונימית
לומר לו שישוע ניצב ושצריך להמשיך החיים
לא תמיד זה משהו ספציפי ששכנע אותם.. בעלי היה נוצרי פעם (כיום הוא התגייר ויהודי לא פחות ממני..) וכשהיה עוד ברוסיה הוא לא מצא את עצמו.. כשהגיע לארץ (בגיל 6) סיפר שהרגיש שייך למרות שאינו מכיר כאן כלום, בהמשך החיים הבין שהוא לא נוצרי- הוא לא התחבר לנצרות, לחגים, למנטליות, לתרבות ואילו ליהדות כן, בהמשך החיים (פלוס מינוס בצבא) התחיל לשמוע ולראות שיעורי תורה ולהכיר רבנים ולפגוש אותם והתמלאה נורא מבחינה רוחנית- אחכ הוא התחיל תהליך גיור אבל נשר כי היה לו קשה, שנתיים לאחר מיכן הגעתי אני וראיתי שיש כאן מישהו שממש דורש שיראו אותו כיהודי והתווכח שהוא יהודי יותר ממני והתעצבן כשאמרתי לו שאינו יהודי על פי ההלכה, התחלנו הליך גיור לא קל אחרי כמה חודשי הכרות וכיום הוא יהודי ששומר שבת חגים צומות כשרות- עושה לא מעט.. והיד עוד נטויה- ברוך השם.
ככה שלא תמיד זה משהו ספציפי, לפעמים הנשמה מבפנים זועקת להם מי היא באמת ולאן היא שייכת ולאן לא.
אתה לא.
הדת היהודית מתנגדת נחרצות למיסיונריות (שכנוע של אדם לעבור לדת אחרת).

כיהודי, אתה אמור לשכנע אותו להיות אדם טוב, ולשמור על הדת האוניברסלית (7 מצוות בני נח).
לאחר שהוא יבין את הכללים - הוא יבחר מה זה אומר מבחינתו.
יש כאלו שמחליטים להתגייר
אבל הרוב המוחץ מתגייסים להפיכת הדת והחברה שלהם לטובים וצודקים יותר, שזה חשוב הרבה יותר.
שהמקור נמצא ביהדות.
אנונימי