8 תשובות
אם כן . סטנדרט היופי יהיה מהמם. שגם אנשים מלאים וגם אנשים רזים יהיו, אבל לדעתי לא צריך בכלל סטנדרט. כי כל בנאדם הוא יפה
אולי, מי יודע?
אבל אני יודעת שפעם להיות שמן זה היה יפה כי זה היה מסמן על עושר
אני בעד שלא יהיה דבר כזה בכלל סטנדרט יופי
שואל השאלה:
בכללי יש הרבנ דברים שחזרו לאופנה שוב אולי גם זה יום אחד ^^
אנונימית
ברור שכן אבל לא בזמן הקרוב
לא זה לא בריא אין סיבה שאורח חיים לא בריא יהיה דבר יפה ופופלארי