4 תשובות
אני חושבת שיש בחיפה, אבל אני לא בטוחה. אבל זה נגד הרפורמה, לא שמתי לב
בספק אם יש הפגנה לתמיכה
יש מלא נגד הרפורמה אבל
יש מלא נגד הרפורמה אבל
הפגנת תמיכה ברפורמה?
אתם פאקינג בממשלה, מה אתם עוד צריכים? לתקוע אצבע בעין?
אתם פאקינג בממשלה, מה אתם עוד צריכים? לתקוע אצבע בעין?
שואל השאלה:
^^אני לא מסכימה איתך, אבל לא אכנס לזה.
^^אני לא מסכימה איתך, אבל לא אכנס לזה.
באותו הנושא: