12 תשובות
לא מוזר.
כן זה בסדר. בהצלחה
צרפי תמונה נראה על מה את מדברת
כן קצת
למרות שהן לא קיימות אז למי אכפת
למרות שהן לא קיימות אז למי אכפת
אם היית בן אז כן
אבל זה יכול להתאים איכשהו לבת אני חושב
אבל זה יכול להתאים איכשהו לבת אני חושב
מאוד
זה גם נורא עצוב
זה גם נורא עצוב
שואל השאלה:
מה עצוב בזה?^
מה עצוב בזה?^
אנונימית
שימי קישור לתמונה
זה נראה כאילו אתה חרמן בודד
שואל השאלה:
^אני אישה(,:
שנייה^^
^אני אישה(,:
שנייה^^
אנונימית
אהה טוב אבל זה עדיין מוזר אל תעשי את זה
באותו הנושא: