9 תשובות
כן חחח מה קשור
כעע
למה שלא
למה שלא
בטח
כן לי חגגו לפני שבועיים וחצי והם חוגגים כמו כולם ובכול גיל כמובן קצת שונה אבל עדיין חוגגים באופן כללי ביום הולדת מזל של אדם גובר ולכן יש לו יותר כוח לברך את האחרים ביום הזה וזה גם יום לחשבון נפש להסתכל על העבר ולהחליט החלטות למשך שנה הבאה עם הגיל חדש
כן, אבל לפי התאריך העברי
פעם בשבתון
כן, אבל להלכה לא צריך לחגוג את כולם אלא רק מסויימים
לרוב נהוג לחגוג בכל זאת
לרוב נהוג לחגוג בכל זאת
באותו הנושא: