13 תשובות
לוקחת אוטובוס
פשוט תעברי לבית ספר טוב וזהו. זה גם לא נחשב פריפריה
אני גם מהקריות
דווקא פה מקום ממש נחמד חבל לעבור למקום שהכל יקר שם
ופשוט צריך לשכור/לקנות דירה בנתניה וזהו
דווקא פה מקום ממש נחמד חבל לעבור למקום שהכל יקר שם
ופשוט צריך לשכור/לקנות דירה בנתניה וזהו
שואל השאלה:
לא אוהבת יותר את הקריות
העתיד שלי פה גם לא יהיה כזה טוב.
לא אוהבת יותר את הקריות
העתיד שלי פה גם לא יהיה כזה טוב.
אנונימית
זה לא תלוי בכלל באיפה את גרה. אם כבר נתניה זה חור עדיף הרצליה.
שואל השאלה:
תלוי.
אף אחד לא מצליח בפריפריה.
ואני לא טחונה כמוך לא בא לי לחיות בתוך תל אביב אני רוצה ליד.
תלוי.
אף אחד לא מצליח בפריפריה.
ואני לא טחונה כמוך לא בא לי לחיות בתוך תל אביב אני רוצה ליד.
אנונימית
תחשבי שמישהו לא טחון בקריות גר סבבה אבל מישהו לא טחון במרכז גר בבית מתפורר.
שואל השאלה:
אני יכולה לקחת שכירות יחיד עד 1500 שקל.
אני יכולה לקחת שכירות יחיד עד 1500 שקל.
אנונימית
איזה קרייה אצ??
אנונימית
שואל השאלה:
אתא.
אתא.
אנונימית
יו אמאלה גם אני הכל פה ערסים צאחלות נורא ךה
אנונימית
טוב מסכים לגבי זה. מצד שני יש פה אוניברסיטאות ובתי ספר טובים(בחיפה)
קודם כל מחפשת שם עבודה ואזור מגורים שעומד בתנאים שלך, אחר כך כשיש לך שם דירה שכורה או קנויה ועבודה.
את אורזת דברים ונוסעת לשם. לא סיפור גדול, אבל את צריכה גם הובלה כנראה כדי להעביר מיטה, מקרר, ספה וכדומה.
את אורזת דברים ונוסעת לשם. לא סיפור גדול, אבל את צריכה גם הובלה כנראה כדי להעביר מיטה, מקרר, ספה וכדומה.
באותו הנושא: