התחברות
הרשמה
הגיוני שאני אחרי פרידה ואני לא מסכימה לעצמי לבכות למרות שאני יודעת שזה הדבר הנכון לעשות?
21 בפברואר 2023, 22:46
פרידות
מצב רוח
בכי
4 תשובות
כן
ס
סנאימעופף
הגיוני מאוד
א
אנוכי אנונימית
את לא צריכה לבכות.
Minsnri
הגיוני, אבל לבכות זה דבר טוב ומשחרר
ה
השבלולון החתיך
באותו הנושא:
הגיוני שאני מתגעגע לאחיינים שלה ולהורים גם אחרי הפרידה?
הגיוני שאני אחרי פרידה ואני אומרת לעצמי שאנחנו עדיין ביחד ולא באמת נפרדנו?
הגיוני שגבר יכול אחרי כמה ימים של פרידה "לנתק את הרגשות שלו" אחרי זוגיות של שנתיים?
הגיוני שאני אחרי פרידה ואני לא מסכימה לעצמי לבכות למרות שאני יודעת שזה הדבר הנכון לעשות?
זה הגיוני שאני אחרי פרידה של שנה ואני מאוהבת במישהו אחר ולא עבר כבר שבוע?
הגיוני שאני אחרי פרידה ואני לא מרגישה טוב פיזית ? אני לא מפסיקה להקיא וכואב לי כל הגוף מאז
זה הגיוני שאני חודש אחרי פרידה ואני ממש מתגעגעת למגע ולאהבה?
הגיוני שהתגברתי עליו זמן קצר אחרי הפרידה?
שנתיים אחרי הפרידה- לא מצליח לתפקד זה הגיוני?
הגיוני לבכות ולהקיא אחרי פרידה?
הגיוני שאחרי קשר של חצי שנה אחרי היום של הפרידה כבר לא הרגשתי עצובה?