התחברות
הרשמה
יש שביתה בתיכונים ובחטיבות?
22 בפברואר 2023, 15:41
תיכון
2 תשובות
עדיין לא ידוע
א
אילנית את בטח דוגמנית.
בינתיים כן
אנונימי
באותו הנושא:
נכון זה לא הוגן (שביתה) תיכון וחטיבה
בנות מתיכון/חטיבת ביניים כנסו-
רשום שהשביתה היא לגנים ותיכונים, גם לחטיבות יש שביתה?
יש יום רביעי שביתה לתיכונים ולחטיבות?
מתי בחטיבות הביניים יש שביתה או רק בתיכונים?
יש מחר שביתה? כי כתוב במלא כתבות שיש שביתה התיכונים ובחטיבות ביום ראשון
יש מחר שביתה? זה גם לתיכונים וגם לחטיבות?
אם החטיבה והתיכון שלי מחוברים (יעני אותו בית ספר אותו מקום) אז גם לחטיבה יש שביתה?
השביתה מחר זה לתיכונים וחטיבות או רק תיכונים?
אם התיכון והחטיבה אצלנו מחוברים ויש מורה שהיא מלמדת גם תיכון וגם חטיבה
עוד כמה ימים נשארו ללמוד בתיכונים ובחטיבות?