12 תשובות
יואו הרגת אותי עם השפה המכובדת
וכן אתה שוביניסט כי בנות כמוני למשל יכולות לעשות כל כך הרבה יותר מבנים וזה פשוט מטריף שתוקעים אותנו לדאוג ל "משק הבית"
וכן אתה שוביניסט כי בנות כמוני למשל יכולות לעשות כל כך הרבה יותר מבנים וזה פשוט מטריף שתוקעים אותנו לדאוג ל "משק הבית"
שואל השאלה:
אני מכבד בנות פשוט לפי דעתי זה הטבע
אני מכבד בנות פשוט לפי דעתי זה הטבע
אנונימי
מה הטבע שבנות צריכות לשבת בבית ולטפל בילדים??
שואל השאלה:
לא רק לשבת בבית כמובן שגם לצאת לבלות עם הגבר פשוט מה שנקרא חילוק תפקידים
לא בקטע שאני חושב שבנות לא יכולות לעבוד
לא רק לשבת בבית כמובן שגם לצאת לבלות עם הגבר פשוט מה שנקרא חילוק תפקידים
לא בקטע שאני חושב שבנות לא יכולות לעבוד
אנונימי
אה אז המקסימום שאנחנו יכולות לצאת בשבילו זה לבלות על הגבר? חיח
שואל השאלה:
לא רק פשוט מי שתדאג למשק הבית תהיה האישה
לא רק פשוט מי שתדאג למשק הבית תהיה האישה
אנונימי
זה שובנסטי, אבל אין דבר רע בשובינזם.
אנשים שומעים את זה כקללת עולם!
כשתכנית זה כולה אנשים שבעד שכל מין ישאר בתפקידים המסורתיים שלו.
אנשים שומעים את זה כקללת עולם!
כשתכנית זה כולה אנשים שבעד שכל מין ישאר בתפקידים המסורתיים שלו.
אני רוצה להגיד משהו לאנונימית הראשונה
הלביאות צדות את האוכל.
לא האריה.
רק ידע כללי
הלביאות צדות את האוכל.
לא האריה.
רק ידע כללי
אנונימית אבל הלביאה היא זאת שצדה את האוכל...
נחמד להשוות אותנו לחיות כדי להצדיק פרימיבטיות אבל לפחות תדייקי
נחמד להשוות אותנו לחיות כדי להצדיק פרימיבטיות אבל לפחות תדייקי
אנונימית
לא אני אישה ואני גם חושבת ככ אבל גם האישה צריכה ללכת לעבוד
אנונימית
לא, אני גם חושבת. טבע העולם לא משנה כמה תהפוך ותסובב את העולם. הלביאה שומרת על הגורים והאריה צד אוכל.
אנונימית
באותו הנושא: