5 תשובות
לחשוב שהם נחמדים ולהבין שהם בסדר והם לא כל כך גרועים הם דיי בסדר
יש אנשים מאוד נחמדים
יש אנשים מאוד נחמדים
אם יש נטייה לראות את הצד הלא טוב באנשים כנראה שהנטייה הזאת פוגעת כן בך, קחי זמן לעצמך ותחזירי לעצמך ביטחון ואהבה, מגיע לך
שואל השאלה:
דאם.
דאם.
אנונימית
שאלה טובה,
תביני שבני אדם לא מושלמים
תורידי ציפיות מהם שלא תתאכזבי מהם ותעריכי את הטוב שבהם
תביני שבני אדם לא מושלמים
תורידי ציפיות מהם שלא תתאכזבי מהם ותעריכי את הטוב שבהם
להפסיק לשנוא את עצמך
באותו הנושא: