6 תשובות
תלוי איזה מכון
אני באייקון נרשמתי באתר
ישירות
שואל השאלה:
נרשמתם באתר והלכתם להתאמן רגיל פשוט??
אנונימית
צריל ללכת לשם כדי לחתום על תופס בריאות
תלוי גם אני באייקון ונרשמתי באתר
כן
כשהגעתי לשם בפעם הראשונה פשוט נתנו לי כרטיס כשאמרתי איזה קוד ולקחו לי טביעת אצבע וזהו את נכנסת רגיל