26 תשובות
נכון לא אמרתי שזה קשור, אבל ברגע שבן אדם מבטיח משהו וקורה ההפך אתה מתרכז אוטומטי בזה ומתאכזב
שואל השאלה:
איך הוא קשור לזה שיש פיגועים? פיגועים היו תמיד
אנונימית
מאז שהוא עלה לממשלה רק פיגועים והמצב מדרדר לדעתי..
אני גם הייתי בעדו ובעד להצביע לו אבל מאכזב
מי שאהב את ביבי עדיין אוהב אותו מי ששנא אותו עדיין שונא אותו, אנשים שעוברים משם ולפה תמיד היו אבל תכנית עדיין יותר אוהבים אותו מאשר שונאים אותו וההוכחה לכך הוא שהוא ראש הממשלה הנבחר.
אין צורך להקשיב לפילוג שהשמאל מנסה להגיל, הם לא אוהבים אותו וזה בסדר אבל שלא יציירו את זה כאילו כולם שונאים אותו כי זה שקר גס ועובדתית לא נכון.
^כמה? אלף? אלפיים?? חחח לבנאדם יש מיליוני מצביעים אלף לפה אלף לשם לא מדגדגים לו.. ואל תשכחי שאלף דתיים למשל ברחו ממנו להפגנות אלפיים חדשים מצטרפים אליו- הוא תמיד נשאר החזק ביותר והמפלגה הגדולה ביותר.
^הוא לא, ראיתי סקרים חדשים שעשו. רוב העם נגד הרפורמה ונגד הממשלה
אנונימית
^זה פשוט לא נכון.
אפילו לא הגיוני...
^זה מאוד הגיוני
אנונימית
^את צריכה להבין שמבחינת הימין רוב הימין -90 אחוז מיהם חיכו לרפורמה הזאת שנים! חלק 20 שנה חלק עשר שנים חלק חמש שנים אבל רוב הימינים חיכו לזה! אני מחכה לזה קרוב לעשור למשל, הימין שונאא את בגצ כבר קרוב ל30 שנה! לנו זה מעולה.. לשמאל לא כי בגצ שמאלנים- ברור ..
עכשיו אם רוב הימין חיכה כבר לרפורמה משפטית ומלא בחרו בביבי רק כי קמפיין הבחירות הזה הבטיח שיחליש את בגצ איך הגיוני שרוב העם לא רוצה בו? איפה ההגיון..
^רוב העם כבר לא אוהב אותו אחרי כל הרפורמה המשפטית, אני הולכת להמון הפגנות ויש שם מלא ימנים ודתיים שבחרו בו ומאוכזבים ממנו מאוד, מבינה גם למה. אם יהיו שוב בחירות הוא לא יבחר
אנונימית
^יבחר ועוד איך.. רוב מצביעי ביבי ידעו מראש על הרפורמה המשפטית והיו בעד ולכן בחרו בו, הרבה מקמפיין הליכוד והציונות הדתית הייתה על הרפורמה המשפטית, על הרפורמה הזאת מדברים כבר 20 שנה- הימינים מחכים לה מלא שנים וסוף סוף היא קוראת..
הראו סקר שאם החודש היה בחירות ביבי שוב היה לוקח- הליכוד שם עוקף את כולם שוב.
^תראה כמה ימנים ודתיים יש בהפגנה שמצטערים שבחרו בו, כנראה לא חשבו שזה יהרוס את הדמוקרטיה...
אנונימית
^זה לא נכון, אני די בטוחה שרוב האנשים לא רוצים מדינה דיקטטורית רק כאלה שלא מבינים את גודל הסכנה ברפורמה המשפטית. אנשים הבינו את גודל הסכנה שהמדינה תהפוך לדיקטטורית ומאוכזבים מאוד מביבי, תראי קצת יותר באתרים ובאינטרנט, אפשר לראות כמה אנשים שבהתחלה מאוד אהבו את ביבי ולא אוהבים אותו עכשיו
אנונימית
^מה הקשר דיקטטורית, דיי עם השטויות של השמאל חחח את באמת קונה את זה?! רוב הימין רוצה החלשת בגצ זה ידוע- אני מדברת על זה עם אנשים קרוב לעשור כבר! לפני שחצי אתר כאן נולד, אנשים רוצים שבגצ בארץ היה כמו כל בית משפט בעולם- כמו שבכל מדינה דמוקרטית יש בית משפט ככה אנחנו רוצים זה הכל- בשביל שהיו כמו כולם צריך להחליש אותם, ולהחליף חלק מיהם זה הכל, לא תיפול הכלכלה, לא תהיה דקטטורה, הפוך היה צדק, היה סדר, היה בית משפט כמו בכל מדינה מערבית דמוקרטית. לא יכול להיות שרק בישראל הם חושבים עצמם מינימום אלוהים. לא יכול להיות שהם היו חזקים יותר מהכנסת וזה מה שמשנים.
^כבר מתחילה ליפול הכלכלה, הערך של הכסף יורד ודיקטטורה בהחלט תהיה פה, כל החוקים שהם רוצים להעביר. בשביל מה אנשים מפגינים? סתם כי הם רוצים? לא הם מפגינים כי הם מבינים את התוצאות של הדבר הזה, ככה עלתה הדיקטטורה בהונגריה גם. כל העולם התעורר לפניכם, הם שמים לב למה שקורה במדינה לפחות וגם כל המפגינים שמים לב
אנונימית
^לא נופל כלום.. שמאלנים הולכים ומוציאים את הכסף שלהם מהפחד שהשמאל משרה בהם.. מעבירים אותו לדולרים ומבלי לדעת שהם מפסידים בכך מלא כסף וזאת המטרה- לעבוד על כמה לא חכמים והם יפסידו מכך כספים.. בעייה שלהם!
איזה חוקים הם רוצים להעביר?
כולה רוצים בגצ נורמאלי כמו בכל מדינה דמוקרטית שקיימת בכדור הזה.
כל העולם "מתעורר עליינו" רק כי יש לנו המון חובשי כיפות בכנסת.. כן כן יש לעולם פוביה מדתיים וחרדים ולכן הם "התעוררו עליינו" עוד בזמן הקמפיינים לבחירות, עוד לפני שהכנסת נבחרה בכלל ורצתה להעביר משהו כזה או אחר.
^לא, הם באמת רואים שאנחנו הופכים למדינה דיקטטורית. אתם לא שמים לב אבל ברגע שהרפורמה תעבור לא יהיו פה זכויות לאף אחד
אנונימית
^ביבי שקרן, הוא מלא זמן בשלטון מה הוא כבר עשה? וגם שמאלנים רוצים לחיות בשקט פשוט די רוצים להרוס את המדינה אז לא יהיה שקט כל כך כי אכפת לנו מהמדינה שלנו ואם את חושבת שזה לא נכון תלמדי עוד קצת היסטוריה...
ואת יודעת מה השמאל מסית ומשקר אז אנשי צבא, עורכי דין, אנשי שב"כ, רופאים, כל אלה מסיתים ומשקרים?
אנונימית
^תחיו ותראו שזה לא יקרה..
מה שכן יקרה שכל אלה שהלכו והמירו לדורלרים (מלא שמאלנים) יפסידו מלא מלא כסף חחח
^את לא מבינה שזה כבר לא קשור לימנים ושמאלנים? הם רוצים להרוס כל מה שבנו פה ואם כבר מדברים על שמאלנים וזה, מי שהקים את המדינה היו שמאלנים...
אנונימית
^השמאל ממש לא הקים את המדינה זה עוד שקר גס שהשמאל לא מפסיקים לומר כדי להרגיש טובים יותר ועליונים יותר ולעשות מכל השאר נחותים.. חיים בקליפ רע!
זה הכי ימין ושמאל שיש
ימין כולה רוצים לחיות בשקט
השמאל משקר ומסית ומפלג ועושה דרמות והסטריות מכלום ושום דבר תנחתו.. תנוחו, תחיו ברגיל שלכם ותראו שלא יקרה שום אסון.
ביבי והימין שלטו שנים ארוכות והכל היה בסדר גמור, כולה הצטרפו עוד כמה חובשי כיפות שאלו בן גביר וסמוטריץ זה הכל.
ביבי בעיינים עצומות יודע להנהיג את המדינה אז חלס לעשות כאילו מדובר במישהו בטיטולים- העיקר שהיה באמת מישהו בטיטולים (אהמ בנט ולפיד) הייתם בשמיים חחח אתם בכלל לא אמינים!
^אין אחד בכנסת שלא נחשב כשקרן ויותר מיזה כולם שקרנים ומי שחושב שלא ספציפית לא הוא השקרן הגדול ביותר חחח
ביבי עשה את חוק הלאום
עשה שגרירות בירושלים
עשה הכרה ברמת הגולן כשלנו
עשה שלום עם מלא מדינות
עשה חיזוק בריתות ויחסי חוץ מצויינים עם רוב העולם
שמר על ישראל יהודית וציונית
עושה עכשיו רפורמה משפטית
וחינוך חינם לתינוקות
ככה שהוא עשה יותר ממה שכל אחד עשה למען המדינה הזאת!
שמאלנים לא רוצים לחיות בשקט- הם לא יודעים להפסיד, קשה להם שהפסידו ככה חזק בבחירות- הם מרגישים מושפלים וצורך לנקום, ויש להם חרדות קשות מכיפות ודתיים בכללי, והם רוצים מדינה חילונית כי הם אנטי דת, והם היסטרים בטירוף ודרמות קווין יותר מהדראגים! והרבה מיהם מתפרנסים מהסתה והגדלת פילוג וקרע ושסע בעם!
לא סתם הם קוראים למלחמת אחים
בושה!
^^אם הם רוצים לחיות בשקט למה כל היום הרבה מיהם עסוקים בלשנוא ולפלג? מה הבעיה לשבת בבית למה כל היום הפגנות ורעש ואיומים למלחמת ימים ועזיבת הארץ? כאילו שקט כבר.. הרעש הזה יצא מכל חור.
לחיות בישראל זאת זכות, לא חובה
ככה שלא יאיימו, ואלה שרוצים מלחמת אחים גם מוזמנים לעלות על טיסה חד כיוון , איך הם מוכנים להילחם בעם שלהם זה כזה חוסר אנושיות.. לא טענתי שכל השמאל בוגד אבל אם כבר אמרת בוגד יש המון בצד השמאלי של המפה, בעיקר אלה שמציקים למתיישבים וקוראים להם מתנחלים, מרימים דגלי פלסטין, וקוראים לציונים כובשים- כן ללא ספק הם בוגדים.
^שמאלנים הכי רוצים לחיות בשקט, זה כבר לא קשור לימין ושמאל וזה כבר לא קשור לבחירות ולא לשום דבר. הם רוצים להרוס את הדמוקרטיה ותאמיני לי שאני מכירה המון אבל המון אנשים ששונאים את ביבי ימנים דתיים ולא קרואים למלחמת אחים, אתם היחידים שאלימים כאן, שמעתי אנשים באוטובוס ימנים כשעברנו ליד הפגנה הם אמרו שהם ילכו להפגנה עם סכ!נים, אנחנו לא הבעיה כאן אלה אתם. גם אם עכשיו מדברים על השמאל אז יש לי שאלה, ראש המשטרה והשבכ לשעבר ודתי הוא בוגד? האיש הכי מעוטר בצהל הוא בוגד? לוחמי צה"ל שמגינים על המדינה הזאת בוגדים? אח של סבתא שלי ז"ל שמת במלחמת לבנון הראשונה, הוא בוגד? הם לא מאמינים באלימות בכלל לא, הם רוצים שלום. מה שאתם לא רוצים כי אתם הורסים כאן הכל
אנונימית
ושכחתי להוסיף עוד משהו, סבא שלי שלחם בכל מלחמה שרק תחשבי עליה, שירת בצנחנים יוצא להפגין כדי לשמור על המדינה, הוא בוגד ואלים? הוא מסית?
אנונימית
תראה איזה באלגן נהיה ממתי שהוא בא ואיזה חוקים הוא נותן שינסו להעביר